חיים ששון

מורה נהיגה בנס ציונה
למידע נוסףבואו נתחיל

בית ספר ללימוד נהיגה

אז למה אתם מחכים?

מורה נהיגה בנס ציונה

לבחור נכון – מורה נהיגה מורה לחיים?

כשמגיעים לשלב הזה בחיים שבו מחפשים מורה נהיגה עבור המתבגר או המתבגרת בבית עולות לא מעט שאלות, בכל זאת מדובר באדם שיתווה דרך וישפיע על הצורה שבה תתאפיין תרבות הנהיגה של ילדכם על הכביש. המהלך של הוצאת רישיון נהיגה הוא מרגש במיוחד, אבל חשוב שלצד ההתרגשות תהיה חשיבה מעמיקה.
הנה דרך שאינה מומלצת לבחירת מורה… כששאלתי מכר איך בחר לבנו מורה, הוא הסביר לי: "פשוט מאוד, כתבתי בגוגל – מורה נהיגה בנס ציונה וקיבלתי רשימה ארוכה של מורים. אחר כך התקשרתי לכמה מהם לברר קצת פרטים על מחיר ואם יש להם זמן ללמד את הבן שלי. במקביל שאלתי אנשים על מורה נהיגה מומלץ בנס ציונה, וככה יכולתי להצליב מידע… בסוף חיברתי אחד ועוד אחד, ויצא מורה מסוים, והוא המורה של הבן שלי". הכול טוב ויפה, אבל לשאלתי האם הוא חושב שהמורה מלמד אותו שיעורי נהיגה משמעותיים, שיהפכו אותו לנהג טוב על הכביש, הוא השיב לי: "לא יודע, לא בטוח. את זה כבר אני אעשה".

הוצאת רישיון נהיגה

מורה לנהיגה בנס ציונה או בכל מקום אחר לא בוחרים בצורה אקראית

שיעורי הנהיגה הם המיקרוקוסמוס של עולם הנהיגה העצמאית. הם השביל הראשון של הנהג הצעיר לפני הוצאת רישיון נהיגה ולפני שהנהג הצעיר עולה בפעם הראשונה לכביש. לכן רצוי שבחוויה הזאת יישב ליד התלמיד מורה נהיגה שהוא הרבה מעבר למורה. חשוב שהוא יהיה גם מורה לחיים, ויסביר לו הרבה מעבר לחוקי התנועה היבשים.
מורה נהיגה בנס ציונה אמר לי פעם, מצד אחד אני יודע לדבר בשפה של הצעירים, וזה דרך טובה לכך שהם יקשיבו לי, אבל מצד שני אני תמיד זוכר שאני הוא המבוגר האחראי. שיעורי הנהיגה הם כרטיס הכניסה של התלמיד לעולם האמיתי.
מהם הערכים שחשוב שיקבלו הנהגים שבדרך?
 אחד הדברים המרכזיים הוא תרבות הנהיגה. כפי שהסביר אותו מורה נהיגה בנס ציונה – מוטלת עליו אחריות רבה, ואם כל מורה ייקח על עצמו את התפקיד של הוראת הנהיגה במלוא הרצינות, הכבישים שלנו יכולים להיראות אחרת.
 הדרך אל הוצאת רישיון נהיגה היא הרבה מעבר ללימוד של חוקי התנועה היבשים. מכיוון שלדעת מתי לעצור ומתי להתקדם, איך להשתלב בתנועה בצומת, מתי לאותת ועוד – כל אחד יכול ללמד וללמוד.
אבל הנהיגה היא הרבה מעבר לחוקים – היא לדעת לפרש את המפה בצומת, לצפות את הצעד הבא של הנהגים שנוסעים בסמוך אלינו, לזהות סכנה כמה שיותר מוקדם ועוד. מכאן עולה שלדעת איך לנהוג זה נפלא, אבל זה בהחלט לא מספיק. חובה לדעת לנהוג בסביבה רוויה בנהגים זרים.
 אפשר להתייעץ עם חברים על מורה נהיגה מומלץ בנס ציונה למשל, אבל חשוב לבחון מה עומד מאחורי ההמלצות האלה. לפעמים מגלים שמורה מסוים עובר בהמלצה מפה לאוזן כיוון שהוא נחמד לתלמידים, צוחק איתם, קליל וכדומה, אבל האם הוא מלמד אותם נהיגה אמיתית? האם הוא נותן להם כלים לצאת לעולם ולנהוג בבטחה?

לסיכום, תזכרו תמיד

שיעורי נהיגה הם שיעורים לחיים

מלמד נהיגה ברכבים חדישים

גיר ידני או אוטומט

באזור נס ציונה ראשון לציון והסביבה 

צרו קשר

 חיים ששון מורה נהיגה מוסמך
050-858-4168
[email protected]